Dagis

Publicerad 2014-08-12 19:56:53 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej å hå!
Idag har vi hälsat på Tove, vilket var lääängesen. Vi kom fram till att sist var Freya en bebis och låg och sov i Toves säng hela tiden. Tänk att det fanns en tid då hon bara sov och sov och sov. Nu är det full rulle hela dagarna. Det går undan minsann :)
 
Imorgon ska vi åka och hälsa på förskolan där Freya fått plats. Jag känner mig fortfarande lite splittrad angående om jag vill ha henne på dagis eller inte när bebbelito kommer. Det blir ju bara mer jobb för mig om jag säger så, med lämning, hämtning och passande av tider, samtidigt som jag ska kånka på en bebis. Ja ja, vi ska hälsa på imorgon och sedan gör vi väl kanske ett försök oktober, november och ser om Freya trivs och om det ger henne något. Om inte, får hon nog vara hemma ett år till.
 
Nu har stumpan precis somnat i alla fall och kvällen bjuder nog inte på så mycket mer än tv, dusch och disk. Haha, det gamla vanliga alltså.
 
Tjopp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela