Torsdag

Publicerad 2014-04-10 16:49:19 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Tooorsdag och imorgon är det fredag. Sköööönt! En vecka kvar till påsk, wihoo!
 
Inatt sov vi ovanligt bra faktiskt. Tror vi fick sova SAMMANHÄNGANDE mellan halv 12 och halv 5 så jag blev alldeles förvånad när jag vaknade. Haha. Sedan vaknade stumpan 06.20 igen och då var det uppstigning.
 
Efter lunch åkte vi in till Ljusdal utan att veta vad vi skulle göra. Det slutade med att vi åkte till Jons jobb där jag tog en kaffe med honom och sedan följde han med oss på Lidl. Vi är helt klart stammisar vid det här laget, haha. Lidl is the shit! ;)
 
Fredag imorgon som sagt, och då ska jag träffa Mallzor och Bellzor, höhö.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela