Mammagrupp

Publicerad 2014-04-24 13:50:08 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Vi har precis kommit hem från dagens mammagrupp där vi blev bjudna på god lunch. Efter en gnällig natt och strulig morgon utan sömn var jag säker på att Freya skulle vara en riktig gnällspik där borta, men icke. För första gången fick jag sitta och äta hela lunchen utan att hon kallade på min uppmärksamhet. Hon satt så snällt och lekte så :) Fyra timmar utan sömn klarade hon innan vi begav oss hemåt.
 
När vi kom hem såg det ut såhär.....och sedan sov hon som en stock medans jag bar in henne från bilen till sängen....stumpan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela