Snorigt

Publicerad 2013-09-24 12:29:42 i Freya 0-1 år, Vardagen,

När man trodde att Freya blivit frisk så slog det tillbaka igen och hon har åter igen åkt på en förkylning samtidigt som jag också snorar och har småont i halsen. Förhoppningsvis blir vi friska samtidigt den här gången så vi inte smittar varandra igen. Som tur är så äter hon bra och har också sovit bra de senaste två nätterna, peppar peppar!
 
Igår var vi hos mormor hela dagen eftersom hon, Malle och Isabelle åker till Turkiet idag och blir borta i en vecka. Det känns helskumt att dom åker utan mig, men jag har ju ingen större lust att ta med en 5-veckor bebis utomlands ;) Nä, om några år kan säkert jag, Jon och Freya åka iväg på en tripp också. Den som väntar på nåt gott...:)
 
Annars är ju hösten här och det är ju såååå kul att behöva tvinga på Freya en massa tjocka kläder ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela