Helgen

Publicerad 2013-09-30 11:28:04 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Då var det måndag igen då. Freya ligger och sover bredvid mig i soffan och vi inväntar bara att få åka iväg till Ljusdal i eftermiddag eftersom det är föräldragrupp. Ska bli kul att träffa lite andra föräldrar och bebisar men våran Freya är nog minst så dom andra får det nog roligare :)
 
Helgen har varit lugn. I fredags åkte jag och Freya in och hälsade på Gunilla. På kvällen blev det kebab med Jon och självklart idol. Annars har vi inte gjort mycket alls. Freya har fått ett skönt bad och igår blev det en liten promenix. Blev en rätt sen kväll igår eftersom Freya skulle ha mat precis när vi skulle lägga oss. Men sen sov hon fram till halv 5 i alla fall.
 
Bjussar såklart på de senaste bilderna..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela