Tomtenissan

Publicerad 2013-10-28 08:38:40 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Igår var vi bara hemma och myspyste hela dagen, eller ja, Freya sov mer eller mindre hela dagen och vaknade bara för mat. Igårkväll åt hon vid 22, somnade ungefär 23 och sov sedan hela natten fram till efter 7 imorse. Hon hade säkert sovit ännu längre om inte jag och Jon hade klivit upp. Det är så skönt att få sova sammanhängande i fleeera timmar och hon är så duktig :) Hade jag ammat hade det säkert inte varit såhär så någonting positivt är det ju med ersättning.
 
Efter maten för en timme sedan somnade Freya om igen så nu sitter jag här och hon ligger bredvid och sussar i soffan :) När hon vaknat drar vi till Ljusdal för att hälsa på momme och ikväll väntar föräldragrupp igen :)
 
Tomte fick hon vara igår också :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2013-10-28 10:00:03

Är det en ny föräldragrupp eller är det samma som sist vi träffades, som vi är med i? För vi har info fått nån info om träff idag ju :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela