Söndag igen

Publicerad 2013-10-06 17:01:48 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Då var det söndag igen och helgerna bara springer iväg. Imorgon är jag ensam igen. Just nu kan jag faktiskt önska att vi bodde i Ljusdal. Att vi hade ett hus där jag bara kunde ta barnvagnen och gå till Nathalie eller Mathilda, eller dit mamma kunde ta en promenad. Det är inte kul alls att vara ute och gå här. Herregud, vad finns det att se? Träd och bilar som kör förbi i en jäkla fart? Nä, jag tar hellre med Freya och barnvagnen och åker till Ljusdal för att sedan ta en promenad där.
 
Meeeen. Ja, det finns alltid men. Om bara något år kommer jag istället att uppskatta att vi bor just här. Det är lugnt, skönt och Freya kommer att älska att busa omkring på gräsmattan. Fast ja, det hade vi ju kunnat i Ljusdal å. Men äh, nu är det som det är och det blir bättre, så äre.
 
Helgen har varit rätt lugn. Freya har lördagsbadat, vilket inte alls var poppis. Vi har slappat framför tv:n, myst i soffan och bara tagit det allmänt lugnt.
 
Ja, måndag imorgon igen som sagt. Kom och hälsa på vettja!
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin - Mamma till Alice

Publicerad 2013-10-07 07:21:57

Det är lika här...vissa dagar så känns det som om man bor på andra sidan sverige och man önskar att man bodde inne på ljusdal igen! Men hybo är ju faktiskt bara 10 min ifrån med bil och 45 min bort om man går! Var bor ni?

Svar: Förstår det! Är ju en liten bit ändå, jobbigt att ta bilen heeeela tiden! Vi bor i Gunnarsbo så det är typ 1,2 mil in till Ljusdal..
Amanda Skog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela