Regn

Publicerad 2013-10-22 20:29:22 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Idag har vi bara varit inne och myst, jag och min Freya. Regnet har öst ner och mamma kom som sagt på besök en sväng. Med sig hade hon kebab med ris, mmmmmmmmm. Annars har Freya bara sovit och ätit så som hon brukar :)
 
Imorgon väntar en tripp till Ljusdal eftersom jag ska till MVC på efterkontroll. Jag känner mig inte speciellt orolig eftersom jag aldrig hade ont efter förlossningen men att fläka upp benen är väl ändå inte det roligaste som finns ;)
 

Ser ut som Freya har slagit i pannan rejält, men det är bara ett veck ;)
 

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2013-10-22 22:09:28

Kom upp på Babycafe imorgon vettja om du ändå ska till familjecentrum! Håller ju till på övervåningen mellan 9.30-12.30 :)

Svar: Ah just det, jag hade dock barnvakt men en annan gång kanske :)
Amanda Skog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela