Föräldragrupp

Publicerad 2013-10-29 08:27:26 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
För några veckor sedan trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva en hel natts sömn igen, men nu är vi här, med en Freya på 2,5 månader som sover hela nätterna fram till klockan 7, och jag ÄLSKAR det. Jag känner mig som världens malligaste morsa men kan man göra annat? Tack Freya för att du är världens bästa!!
 
Igår var det dags för föräldragrupp igen och det var inte Freya så glad i till en början, haha. Stackarn var så trött så efter lite gnäll och mat somnade hon tillslut i min famn och vaknade lagomt tills vi skulle åka hem igen. Jag var lite skeptisk till föräldragruppen innan den började men nu tycker både jag och Jon att det är otroligt trevligt. Vi har ju hamnat i en grupp med lite äldre barn så det är kul att se vad som väntar oss :)
 
Just nu ligger Freya och sover i soffan och jag har ätit frukost. Myspysdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela