De senaste dagarna

Publicerad 2013-10-09 16:14:39 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hallå!
Då var det helt plötsligt onsdag och snart är det helg igen, wihoooo. Här startade vi veckan med en tripp till Hudiksvall med mamma. Det gick helt okej att ta med Freya trots att hon tröttnade på att ligga i vagnen tillslut, haha. Hittade i alla fall lite smått och gott till henne, trots att det nog är jag som skulle behöva kläder mest av allt ;) Jag, Malle, Isabelle och Freya tog en promenad från Malle ner till stan och det var skönt i finvädret.
 
Igår var vi i Ljusdal och Freya var grinig mer eller mindre hela dagen. Idag är vi bara hemma och man märker direkt hur mycket lugnare hon är. Hon sover inte lika oroligt och är betydligt enklare att handskas med. Men äh, man ska väl kunna lämna huset å, haha.
 
Resten av veckan har vi inga direkta planer. Någon tripp till Ljusdal blir det väl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela