Saffransbak

Publicerad 2013-11-23 17:56:39 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Igår var jag och Freya hos mamma hela dagen igen. Där blev det saffransbak och jag kom hem med många påsar bullar. Tanken är väl att baka lite till imorgon. Får se om tid och ork finns.
 
På kvällen följde jag, Jon och Freya med mamma och Stefan ut på Michells där vi åt en supergod middag. Freya skötte sig utmärkt men aaah vad jag längtar tills man kan sätta henne i egen stol. Var lite bökigt att behöva ha henne i knäet när man åt ;) Senare blev det Idol och tidig sängdags.
 
Imorse frågade jag om mamma ville följa med till Färila och medans Jon och Freya var hemma åkte vi dit och handlade lite. Färila liksom....haha. På eftermiddagen har vi haft lite besök och sen slängde jag in lergrytan i ugnen med kyckling i. MUMS.
 
Freya har knappt sovit något idag men nu verkar det som att hon håller på att somna i soffan. Höppes. Ikväll blir det myspys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela