Lussebak

Publicerad 2013-11-24 21:53:35 i Freya 0-1 år, Mat och bak, Vardagen,

Så börjar helgen lida mot sitt slut och äntligen kan jag sitta i soffan i min ensamhet med en kopp glögg. Freya somnade för en timme sedan och Jon är borta och spelar innebandy. Skönt med lite ensamtid.
 
Helgen har varit ganska intensiv. Eller ja, mer intensiv än helgerna brukar vara i alla fall ;) Idag började jag dagen med att baka en sats saffransbullar till. Gött blev det trots en överhettad elvisp, haha. När jag precis var klar med bakandet kom pappa på besök och myste med Freya en stund. Sedan följde jag med pappa till Ljusdal där jag hämtade min bil som stått där sen i fredags. Hem igen, städa, laga mat och mysa med Freya såklart.
 
När Jon åkt på innebandyn fick jag mer besök, vilket var supertrevligt. Efter det la jag Freya och sen blev det Solsidan via TV4Play. Hahaha, skämdes igenom hela :D
 
Nu väntar jag på att Jon ska komma hem och sen blir det väl läggdags.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela