BB-bilder

Publicerad 2013-11-04 08:25:00 i Freya 0-1 år, Graviditeten, Vardagen,

God morgon!
Jon har åkt på jobbet, Freya har somnat om efter sin frukost och jag sitter i soffan och njuter av lugnet. En av de bra sakerna med att ha fått barn är ju att man är tvungen att kliva upp om morgnarna och det är ju trots allt den tiden på dygnet som är mysigast.
 
Häromdagen förde Jon över bilder från sin telefon till min och det var bland annat bilder från BB som jag tänkte bjuda på. När jag tittar tillbaka ser jag verkligen hur svullen jag var, titta benen och fötterna liksom? Sliten var jag också, men det är jag väl fortfarande fast på ett annat sätt ;)
 
Och våran Freyis var så pluttig....
 
Där i den vänstra sängen på den högra bilden födde jag barn! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela