Svullnaden from hell

Publicerad 2013-05-29 11:57:06 i Graviditeten, Vardagen,

Halloj!
Imorse vaknade jag av en skum smärta i handen och armen och insåg att hela handen domnat bort och hade en stickande känsla. Det tog ett bra tag innan det blev bättre och sedan läste jag att det inte är ovanligt med just detta när man svullnar upp i bland annat fötterna....vilket jag gjort....alldeles för mycket.
 
Igår tog jag fram sommarskorna för att slippa gå runt med strumpor eftersom jag får stora märken av dom. Tror ni jag fick på mig dom? Nä, inte ens i närheten. Sedan åkte jag över till mamma och provade hennes skor. Fick jag på mig dom? Nej....Det enda jag får på mig är flip flop-skor och det är SJUKT jobbigt. Vad ska jag ha på mig på bröllopet om tre veckor liksom!??
 
Idag kör vi stödstrumpor för första gången så får vi se om det hjälper någonting. Det är ju dock ingenting jag kommer kunna bära dagligen eftersom dom förmodligen inte får plats under ett par leggings och några långbyxor använder jag inte längre. Men men, det vore skönt om denna svullnad kunde ge med sig liiiiiiiiite i alla fall...
 
Igårkväll blev jag akutsugen på hemmagjort potatismos så jag ställde mig och skalade potatis halv nio på kvällen och sedan gjorde jag ett FANTASTISKT gott mos. Hahaha, vadå gravid!? ;)
 

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Publicerad 2013-05-29 20:09:05

Ibland är det inte lätt att vara gravid :(

Svar: Nej, verkligen inte....tur att det är värt det i slutändan :)
Amanda Skog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela