Kissnödig

Publicerad 2013-05-13 12:15:07 i Bebis, Graviditeten,

Jag har klarat mig ganska bra när det gäller det här att behöva kissa om nätterna. De senaste veckorna har det dock vänt eftersom jag har en bebis som ligger och trycker på kissblåsan koooonstant. Jag har inga större problem att somna om efter att jag varit upp och kissat men det jag tycker är så sjukt jobbigt är att toaletten ligger på nedervåningen och sovrummet på övervåningen. Haha, det tar emot så innihelsike att knata ner....
 
Det började med att jag fick gå upp en gång per natt, det kunde bli runt 2-3-4 tiden någon gång. Nu är det oftast såhär - Jag kissar precis innan jag lägger mig, jag och Jon brukar oftast ligga och prata i typ en halvtimme innan vi säger godnatt och då har jag hunnit bli kissnödig igen och måste gå ner. Sedan somnar jag ganska fort men vaknar bara någon timme senare att jag är superkissnödig IGEN. Inatt var jag upp vid halv 1 tror jag, och sedan ännu en gång vid halv 5. BLAAAHHH..
 
Jag vet att det finns dom som har det värre men just nu vore det nästan skönt med en potta bredvid sängen ;)
 

Kommentarer

Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Publicerad 2013-05-13 18:57:05

ser ut som min bild

Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Publicerad 2013-05-13 19:20:54

oj, allt var inte med, hmm..

"Ser ut som min bild, som jag hade till ett inlägg:)"


Svar: Jag googlade fram den :) Är det du som gjort bilden? I så fall tar jag självklart bort den om du vill det
Amanda Skog

Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Publicerad 2013-05-13 20:46:03

Nej. Jag hittade den via en annan blogg - länkat till den via mitt inlägg. Blev lite klumpigt skrivet bara

Postat av: Kristin

Publicerad 2013-05-13 21:49:45

Haha tell me about it! Jävla kisseri! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela