Ny tid för ultraljud

Publicerad 2013-03-05 12:43:14 i Graviditeten, Vardagen,

Halloj!
Började morgonen med att ringa runt och nu har jag fått en ny tid för ultraljud nästa torsdag, och det känns såklart som en evighet tills dess. Har dock kvar läkartiden imorgon så det blir en sväng till Hudik samtidigt som jag får ha Jon med mig en hel vardag! :)
 
Idag väntar provuppkörning och jag är både nervös och i ett "jag bryr mig inte-läge". Det får gå som det går helt enkelt, inte så mycket att göra åt. Körkortet läre ju bli mitt NÅN gång i alla fall ;)
 
Nu ska jag plugga lite innan jag beger mig!

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2013-03-05 15:03:28

Hej,

Åååååh förstår frustration med att vänta tills nästa vecka på ultraljudet, SUCK! Det var min fasa när jag hade tid för ultraljud den 31 januari, att det skulle bli avbokat. Men ni har något helt fantastiskt framför er! Vilken känsla :)

Vi är ganska så nära varann, jag har BF den 12 juli, och det känns sååååå långt dit :) Hoppas illamående ger med sig snart för dig! Hälsa Jon så mycket!

/ Kristin, fd kollega till Jon :)


Svar: Hej!Ja, lite besviken blev man ju när det blev framskjutet en vecka, men som du säger så är det helt klart en fantastisk grej vi har framför oss :)

Jo, vi misstänkte att ni skulle ha i mitten av juli någon gång! :) Vi har fått datumet 1 augusti just nu men det ändras väl säkerligen på ultraljudet, hoppas det inte blir allt för många dagar senare bara ;)

Jon hälsar tillbaks!
Amanda Skog

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela