Måendemässigt

Publicerad 2013-03-11 15:16:10 i Graviditeten, Vardagen,

Hej!
Har haft en hyffsad helg måendemässigt. Är det där ens ett ord? Haha. Både fredag och lördag fick jag behålla både frukosten och lunchen och ni kan inte ana hur skönt det är att inte behöva springa och kräkas stup i kvarten. Trodde att jag skulle klara mig hela lördagen eftersom även middagen stannade kvar i magen men tji fick jag. Jag la mig runt halv 12 och en kvart senare fick jag springa ner i illfart med både magknip och ett svårt illamående, och där stod jag och hulkade i vad som kändes som en evighet......Men men, jag försöker glömma det och tänka på all mat jag faktiskt fick behålla :)
 
Idag har både frukost och lunch stannat kvar och det går ganska bra när jag försöker ta det lugnt efter varje måltid. Får se om middagen är lika snäll mot mig ;)
 
Nu väntar i alla fall en spännande vecka på alla sätt och vis. Här hemma längtar vi framför allt till ultraljudet i Gävle på torsdag. Klart det känns surt att behöva åka bil i fyra timmar för något som tar högst en halvtimme men vafan, det är vårt barn det handlar om h*n är värt ALLT!!! :)
 
Nu väntar jag på att Jon ska komma hem och imorgon väntar en tripp till Hudiksvall ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela