Helgmiddagar

Publicerad 2013-03-17 10:44:01 i Mat och bak, Vardagen,

God morgon!
Igårkväll mådde jag åter igen inge vidare så jag kröp (nästan bokstavligt talat) till sängs tidigt, vilket gjorde att jag även vaknade tidigt idag. Startade dagen med en morgonspya och sen en god frukost bestående av nyponsoppa, vaniljglass och mandelbiskvier. Man får väga upp det dåliga ;)
 
Idag fyller svärmor år så vi ska dit på middag ikväll. Appråpå middag så har det blivit goda middagar både fredag och lördag här hemma. I fredags kom Stina och Wynja hit och vi lagade lax, potatis och romsås tillsammans, SÅ GOTT! Igår gjorde jag och Jon fläskytterfilé i ugn, potatisgratäng och beasås. Helgmiddagar is the shit! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela