Helgen

Publicerad 2013-03-25 16:57:21 i Vardagen,

Hej hopp!
Har haft en lugn och skön helg med strålande solsken = en lycklig pojkvän. I fredags och i lördags höll vi oss bara hemma och igår åkte vi och hälsade på Madde och Lars. Madde som är gravid med sitt tredje barn har nu gått sex dagar över tiden och hade jag varit henne hade jag varit toookig vid det här laget, haha. Det var i alla fall trevligt att ta en kaffe med dom och nästa gång vi hälsar på finns det förmodligen en liten bäs där också :)
 
Idag har jag diskat, städat och degat i soffan. Nu har jag precis slängt ihop en våffelsmet som ligger i kylen och gottar sig. Väntar på att min Joniponi ska komma hem så blir det våffelmyyyyyyyyys :)
 
Inne i påskveckan är vi också, myspys tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela