Det ordnar sig...

Publicerad 2013-03-13 21:16:51 i Depp, Graviditeten, Vardagen,

Igår hade jag en riktigt bra dag som jag hade hoppats skulle hålla i sig hela denna dag också. Tji fick jag och jag är både förbannad och ledsen, men det är väl bara till att ta nya tag. Det ordnar sig, det gör det alltid...
 
Är i alla fall inne på min tredje dag utan någon spya. Jag kan väl inte direkt påstå att jag mår bra men det är skönt att få behålla maten. Nu har jag ju i och för sig kunnat stoppa i mig vad jag vill i flera veckor utan att gå upp i vikt och nu måste jag börja tänka på vad jag äter, jobbigt ;)
 
För övrigt känner jag mig tjockare än tjockast eftersom jag inte längre får igen jackan, haha. Imorgon väntar en tripp till Gävle för att kolla vad som befinner sig i min mage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela