Midsommarhelgen

Publicerad 2013-06-24 21:29:33 i Vardagen,

Hej måndag!
Midsommar kom och midsommar gick. I fredags åkte vi en sväng till Åbo, åt pastasallad i solen och bara tittade på folk. Kvällen blev lugn eftersom klockan ringde redan halv 7 på lördagmorgon. Efter en dusch, frukost och lite packande begav vi oss mot Ludvika och Dannys bröllop. Vi checkade in på hotellet och hann med lite vila innan vi klädde på oss och tog en promenad till kyrkan. Efter vigseln blev det fest hela kvällen och när vi tillslut kom tillbaka till hotellrummet igen var mina fötter ganska möra kan jag lova. Igår åt vi en god hotellfrukost innan vi packade ihop och åkte hem till Hälsingland igen...
 
Idag var det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Allt såg väldigt bra ut som vanligt och jag följer fortfarande kurvan. 59 dagar kvar nu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela