Jobbigt

Publicerad 2013-06-17 20:19:01 i Graviditeten, Vardagen,

Med två månader kvar till bebis beräknas komma börjar det bli rätt tufft att vara gravid. Nätterna känns bara som en herrans massa timmar då jag sover någon timme, går upp och kissar, sover en timme till, kissar, sover, kissar, och så fortsätter det fram till morgonen. Jag känner inte heller att jag hinner "vakna" om dagarna utan jag är trött och slut konstant. Kroppen värker, jag orkar ingenting och vad jag än gör så känns det som att jag mosar barnet...
 
Två månader kvar som sagt.....med en bebis i magen som aldrig verkar sova utan snarare utför yoga dygnet runt, haha. Aja, om några månader kommer jag väl istället att sakna att vara preggo :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela