Förkyld

Publicerad 2013-06-25 18:56:45 i Vardagen,

Hej!
Igårkväll blev jag akutdålig och förkylningen kom från ingenstans. Jag ska väl egentligen inte gnälla eftersom det var evigheter sedan jag var riktigt sjuk, men det är ju faktiskt jäkligt jobbigt och eftersom jag knappt kunde andas tidigare är det ju rent omöjligt nu. Tvingade mig i alla fall till föräldragruppen ikväll eftersom jag inte vill missa något men det var ju en jäkla tur att det gick fort ikväll för det var jobbigt att sitta där och må kasst...
 
Nu har jag och Jon precis tryckt i oss middag och jag ska bara ligga i soffan hela kvällen tänkte jag. Imorgon blir jag hemma och jag hoppas jag får en god natts sömn, vilket dock inte lär hända med tanke på förkylningen + graviditeten. Aja, nu kan det ju bara bli bättre i alla fall...
 
Till veckan börjar Jons semester så det finns i alla fall något att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela