Semester

Publicerad 2013-07-02 13:13:01 i Vardagen,

Halloj!
Jons semester har kickat igång och det är underbart att få vakna upp bredvid honom varje morgon istället för ensam som jag gör när han jobbar. Sen läre jag ju dock aldrig behöva vakna upp ensam igen, när lillfisen behagar sig att komma ut :)
 
Jon kom i alla fall hem med jordgubbar i fredags och det räckte fram till lördagen så två stora portioner var med jordgubbar, grädde, glass och maräng fick vi. MUMS! I söndags blev vi bjudna på tårta hemma hos Lars och Madde och så fick vi mysa en liten sväng med Memphis :) Efter det lyxade vi till det och åt middag på Michells på uteserveringen. På kvällen åkte vi till Jons föräldrar där vi blev bjudna på hemmaodlade jordgubbar med grädde och glass. Nu märker man verkligen att sommaren är här!!
 
Igår vaknade vi och åt frukost innan vi sedan begav oss till Bollnäs för att äntligen hämta hem våran nya bil. Det funkar ju liksom inte med lillbilen när det både ska in bilbarnstol och barnvagn så nu har vi en combi. Ska bara lära mig att köra den också ;)
 
Just nu har jag precis ätit havregrynsgröt till lunch och diskat. Jon är ute och klipper gräsmattan och jag funtar på vad man ska tänkas kunna hitta på...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela