Barnmorskebesök...iiiiigen

Publicerad 2013-07-31 17:47:15 i Graviditeten, Vardagen,

En tidig morgon igen och ungefär samma värden hos barnmorskan. Liiiite bättre blodtryck men fortfarande högt och äggvita i urinen. Det ser dock inte ut som att man kommer göra mer nu än att jag får komma in på tätare kontroller. Fick dock reda på att jag förmodligen inte kommer att få gå över i tid någonting alls så om senast tre veckor är våran bebis här :)
 
Efter besöket på MVC åkte vi på Coop och handlade en sväng innan vi åkte hem igen. Jag somnade såklart som en stock och sov några välbehövda timmar innan jag höll på att dö av hunger och gick upp och gjorde scones. Såååå smaskigt! :)
 
Just nu sitter jag med ömma fötter i soffan efter att ha stått och lagat mat. Jag undrar jag hur mina fötter skulle se ut efter en tripp runt kyrksjön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela