Gammelbilder

Publicerad 2013-01-31 11:50:46 i Vardagen,

God morgon!
Morgonen startade tidigt med att Chilla ylade som en jävla varg. Jon fick nog vid halv sju och släppte ut henne och sedan var det omöjligt att somna om. Jag släpade mig upp som vanligt, trängde på mig kläder och åkte med in till Ljusdal och mamma där jag däckade i mitt flickrum ända fram till halv 11. SKÖNT!
 
Nu väntar lax, pärer och romsås till lunch och halv två har jag körlektion. En dubbel idag och pengarna bara springer iväg.....men nu är åtminstone både teori- och körprov bokat så förhoppningsvis har jag körkort i mars :)
 
Hittade för övrigt en del fula bilder på datorn här hos mamma och därför bjussar jag på två studsmattebilder när jag är i full färd med att landa på magen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela