Äntligen!

Publicerad 2013-01-30 21:13:00 i Vardagen,

ÄNTLIGEN! 
Som jag har längtat och väntat tills att få börja blogga igen och nu har jag tagit tummen ur röven och skapat mig en helt ny blogg, vilket är skönt som attan. Namnet mammandas kommer först och främst från att Jon kallat mig Mammanda den senaste tiden just på grund av att jag ska bli mamma. Sedan har mina kusiner kallat mig Mammanda i många år så det blev två flugor i en smäll :)
 
Bloggen är menad att bli någon slags mamma/vardag/mat/osv-blogg. Alltså ingen renodlad mammablogg utan helt enkelt en personlig blogg, skapad först och främst för min familj och vänner :)
 
DÅ KÖR VI!
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin när ni ändå är på G! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela