Ljusdalstripp

Publicerad 2013-02-16 12:17:08 i Graviditeten, Mat och bak, Vardagen,

Halloj!
Igår spenderade jag ytterligare en dag i Ljusdal. Det blev en tidig frukost med färsk ciabatta och juice innan körlektionen. Efter lunch ringde Mathilda och ville ha med mig ut så hon kom och hämtade mig innan vi till sist hamnade på finess med Tove och Nathalie. Det blev även en sväng till Toves nya hus för att kika, myspys! En trevlig dag helt enkelt.
 
När Jon slutade åkte vi och handlade och sedan blev det hemfärd. Det blev mackor till middag innan Gladiatorerna och Farmen på tv. Gjorde även misstaget att äta chips och dipp vilket gjorde att jag fick sova i en timme innan jag var tvungen att springa ner och kräkas upp allt. Det är tur att mitt barn redan vet vad som är nyttigt och inte nyttigt ;)
 
Japp, vecka 17 nu förresten, men det skriver jag mer om senare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela