Körning

Publicerad 2013-02-19 15:19:40 i Graviditeten, Vardagen,

Hellu!
Igår var en bra dag eftersom jag fick behålla både lunch och middag, plus att jag ÄNTLIGEN fick i mig riktig mat och inte bara mackor. Denna dag såg också ut att vara bra eftersom det gick hur bra som helst att äta frukost och lunch. Mamma hade gjort sin supergoda lax med romsås, potatis och broccoli och det var såååå gott som alltid. Det tog dock inte många minuter efteråt innan allt kom upp igen. Kanske borde döpa om bloggen till spybloggen!?
 
Nu har jag precis varit iväg och kört och till veckan väntar mina två sista körlektioner. Så som det känns nu kommer jag kugga på körprovet, men man ska aldrig säga aldrig, kan ju ha lite tur å ;)
 
Efter körningen följde jag med mamma och handlade och nu sitter jag och inväntar att karln ska sluta. Kanske hinner med en powernap innan det å...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela