Bra dag

Publicerad 2013-02-21 21:26:49 i Graviditeten, Vardagen,

Tjabba!
Haft en riktigt bra dag tillsammans med mamma. Fick för det första i mig både frukost, lunch och mellis utan några konstigheter. Sedan körde jag till Tallåsen där vi kikade en sväng på möbeltjänst och sen hem till Ljusdal igen där jag fortsatte köra en stund innan vi åkte hemåt igen. Väl hemma blev det lite fika, tv och dator innan Jon kom och hämtade upp mig efter jobbet.
 
Trodde att jag skulle klara mig helt och hållet idag från att kräkas men tji fick jag, för en timme sedan kom, vad som kändes som hela dagens måltider, upp. Jippppieee...not. Nu är det fotboll på tv och jag har en sur karl som såklart hejar på fel lag ;)
 
Imorgon går jag in i vecka 18!

Kommentarer

Postat av: ERIKA ENROTH

Publicerad 2013-02-22 09:10:55

SKönt du fick i dig såpas mkt ändå! =) Grattis till din graviditet! =) Hoppas den blir bra =)

I DAG är det sista chansen för dig som vill vara med och tävla om Tingelings nya film, - Vingarnas Hemlighet och även en jätte fin Tingeling T-SHIRT. :) Avslutas ikväll kl.23.59!
TRE VINNARE! :) Jätte enkelt att delta.

http://fruenroth.blogg.se/2013/february/sista-chansen-idag.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela