Birsta

Publicerad 2013-02-02 14:09:22 i Vardagen,

Hej på er!
Gårdagen spenderades i Birsta tillsammans med Nathalie. Eftersom alla mina pengar just nu går till körkortet var jag inte ute efter att köpa något utan jag följde mest med som sällskap och det är ju kul att göra något annat ibland än att bara sitta hemma och uggla :)
 
Det blev några timmar på IKEA och några timmars shopping och ett par gravidleggings fick i alla fall hänga med hem nu när jag trots allt gått in i vecka 15 :) Hade i vilket fall som helst en väldigt trevlig dag som avslutades med Gladiatorerna och Farmen med min Joniponi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela