Trött

Publicerad 2013-12-19 09:52:54 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Aaaaaahhhh....satan vad jag är trött idag.
Freya skulle ha mat både klockan 12 och 4 inatt och därimellan skulle det gnällas och bökas. Det är vid såna tillfällen man önskar att man aldrig vant henne vid nappen men ibland är den ju väldigt bra att ha....
 
Upp klockan 7 igen, mat klockan 8 och sen vägrade hon somna trots att hon var trött som en dåre. Nu TROR jag att jag lyckats få henne att somna efter MYCKET om och men. Hoppas hon sover ett tag...
 
Imorgon jobbar Jon sista dagen innan han går på julledighet. Fattar ni hur skönt det ska bli med lite avlastning om dagarna/nätterna? Haaalleeelujaaahhh...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela