Tröktisdag

Publicerad 2013-12-03 16:15:34 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Halloooo.
Igår åkte jag och Freya in till Ljusdal tidigt på morgonen, åkte på ICA och köpte med oss frukost och sen hem till mamma/mormor där det blev go'frukost och häng hela dagen. Eller ja, vi åkte hem redan vid halv tre men ändå. På kvällen blev det lugna puckar och Filip och Fredrik fick avsluta måndagen.
 
Idag är jag och Freyis bara hemma och trökar. Vi har lekt en massa i babygymmet och Freya visade åter igen att hon kan vända sig från rygg till mage. Oftast tar ju armen emot och stoppar men hon lyckades tillslut efter en massa kämpande. Duktiga tjejen :)
 
Nu har hon dock sovit ett bra tag och eftersom hon knappt sovit något på förmiddagen så är nog det välbehövligt. Hon lär dock vara hungrig som en varg när hon vaknar, haha.
 
Nu väntar jag på att Jon ska komma hem och ikväll tänkte jag göra saffranslax med saffranspotatis. Är det december så är det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela