Skryt

Publicerad 2013-12-01 19:37:09 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Igår tog vi en promenix med Freya i bärselen till grannen för att hälsa på. Det var trevligt och vi blev bjudna på varma mackor samtidigt som Freya blev supertrött och somnade på Jon, haha. Hon älskade dock bärselen eftersom hon då får kika runt litegrann. Vagnen suger enligt henne ;)
 
Idag är det första december och första advent så vi har bara myst hela dagen. Det blev god frukost och sedan lite bakning för min del. Nu har Jon åkt iväg på innebandy och jag har precis lagt Freya. Snart är det solsidan så jag har ju att göra :)
 
OCH....
Sånt här hatar ju andra mammor men jag måste bara få skryta om lilla Freya nu. Hon vände sig ju från mage till rygg när hon var två månader och idag vände hon sig från rygg till mage!!! Min duktiga älskling, vad fort det går. Snart ligger du väl inte kvar där jag lägger dig......:)
 
Måndag imorgon och en tripp till Ljusdal och Freyas älsklingsmormor väntar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela