Nyårsafton

Publicerad 2013-12-31 21:29:43 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej sista december!
Imorgon är det första januari och 2014 och min fina mamma fyller år, wihooo.
 
Idag är vi trötta här hemma. Kvart över 5 imorse ville Freya kliva upp och då var det inte så mycket annat att göra än att slå upp sina egna ögon också. KVART ÖVER 5 LIKSOM??? Vad hände med min Freya som sov till klockan 9? Baaaah. Inte nog med det utan hon har varit ledsen och velat vara vaken om kvällarna de senaste dagarna också. Hoppas det går över snart och att det inte är detta som kallas för rutiner....
 
Ikväll har jag och Jon avnjutit en trerätters med skagentoast, nötytterfile & potatisgratäng och till sist så delade vi på en burk Ben & Jerrys, haha. Nu sitter vi och spelar bingolotto och jag har ääääntligen lyckats vinna.....två sverigelotter ;)
 
Nä, nu inväntar vi bara tolvslaget så man får lägga sig sen, haha.
 
GOTT NYTT ÅR!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela