Långsovning

Publicerad 2013-12-27 10:36:38 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Bästa natten någonsin i Freyas korta liv, haha. Igårkväll somnade hon redan halv 7 och vaknade inte förrän halv 8 imorse. 13 timmars sömn sådär rakt upp och ner. Skönt. Hon var inte ens gnällig när hon vaknade trots så många timmar utan käk. Hoppas det fortsätter såhär, men det läre det väl inte göra ;)
 
Så ja, här blev det en tidig morgon och jag och Jon har passat på att titta lite på "Män som hatar kvinnor" som vi påbörjade igår men inte orkade kolla klart på. Sedan blev det en lyxfrukost i form av ris a la malta som jag gjorde igår. 
 
Idag får vi förmodligen besök från Hudiksvall av Thomas och hans familj. Trevlans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela