Julbord

Publicerad 2013-12-14 09:41:56 i Vardagen,

God morgon!
Här sitter jag i min ensamhet. Jon och Freya sover fortfarande och jag har precis tagit en dusch. Ikväll väntar julbord i Bollnäs och Freya ska för första gången få barnvakt. Det blir dock inte många timmar, men ändå...ångesten är på topp :)
 
Det är tur att mormor är Freyas favoritperson och sen kommer ju även jag och Jon att sova över där så det blir som sagt inte många timmar. Men ja...ändå.....
 
Nu har hon i alla fall fått sitta både i sin Bumbo-stol och i en vanlig matstol och det är så skönt att kunna sätta ner henne. Lite vinglig är hon fortfarande men det tar sig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela