Halv 6

Publicerad 2013-12-30 10:28:04 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Halv 6 tyckte Freya var en lagom tid att kliva upp imorse. Vi hade ju förväntat oss att hon skulle somna om efter lite käk men tji fick vi. Jon tog henne så fick jag sova vidare till halv 9 och efter lite frukost somnade Jon om och jag har precis fått Freya att somna om också, i soffan här bredvid. Hoppas hon sover längre imorgon eftersom man läre orka vara vaken fram till tolvslaget ;)
 
För övrigt är det lika illa med hostan och jag blir tokig på att jag nästan kräks när jag hostar. Vi måste i alla fall in till Ljusdal idag för att handla lite nyårskäk. Får se om vi slänger in Freya till mormor eller om hon får följa med. Funderar i alla fall på en trerätters imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela