Fyra månader

Publicerad 2013-12-16 16:50:18 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Idag har vi flängt runt, jag och min tös så nu är hon helt slut och har däckat i sängen, haha. Vi började morgonen halv 9 med lite gröt och käk. Efter detta tänkte vi bara vara hemma till BVC-besöker klockan kvart över tre men när Nathalie hörde av sig och frågade om ville med på Finess och luncha tackade jag inte nej eftersom jag fick Freya att sova en stund till på förmiddagen. 
 
Vi mötte upp Nathalie, Tove och söt-Betty på Finess där blev go'lunch medans barnen satt i en varsin stol bredvid varandra. Det gick faktiskt jättebra och det var bara på slutet dom blev trötta båda två, men då var vi ju färdiga så det var inget mer med det :) Efter lunchen följde jag och Freya med Tove på Dollarstore där det blev lite shopping, sen hem till mamma en sväng för att jag tänkte att Freya skulle vilja sova en stund men icke. Iväg till BVC där lilltjejen har blivit stortjejen och väger nu nästan 6,5 kilo :)
 
På vägen hem däckade hon i alla fall och när vi kom hem la jag henne i sängen så fick hon sova vidare så nu hoppas jag på att hon sover åtminstone en timme :) Två älgar sprang över vägen också när vi for hem....hua.
 
Idag blir ju förresten tösabiten hela FYRA månader också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela