Annanda'n

Publicerad 2013-12-26 14:13:36 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hellu!
Annandag jul och det känns som vanligt som söndag trots att det bara är torsdag. Freya ville kliva upp redan halv 7 imorse så Jon var snäll och tog henne så fick jag sova vidare i ett par timmar. Idag har vi varit in till Ljusdal en sväng, handlat och sedan tagit en fika hos mamma. Vi hämtade även hem en stol till Freya som Isabelle hade när hon var mindre. Så nu har Freya tre stolar och en bumbo. Haha.
 
Snart tänkte jag börja med maten och även lyxa till det med lite ris ala malta till efterrätt. Ikväll blir det fotboll och sen kanske en film om man orkar med. Både jag och Jon har åkt på någon slags förkylning så vi är ganska mosiga båda två....
 
Ja, lika bra att köra igång då Freya och Jon ligger och sover...
 
HÄJ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela