Sista semesterdagen

Publicerad 2013-08-04 15:38:34 i Vardagen,

Hej hallå!
Idag är det sista dagen på Jons semester och det kommer kännas sjukt tomt till veckan att behöva vara ensam hela tiden. Måste dock spendera åtminstone två dagar i Ljusdal eftersom jag har tid hos barnmorskan och eftersom både mamma och Stefan har semester blir det ju knappast ensamt där ;) Får se vad mina värden säger imorgonbitti och tror även jag skulle få en tid för igångsättning, som jag förhoppningsvis kommer slippa, men ändå...skönt att veta ett datum då jag kommer föda senast. Just nu går jag bara runt och väntar på att det ska hända något. Gick slemproppen? Har jag ont i magen? Gör det ont i ryggen? Haha, ja ni fattar, sjukt less på detta nu...
 
Imorse åkte Jon iväg för att bada och han har fortfarande inte kommit hem. Detta gjorde att jag lyckades (läs: råkade) sova ända fram till efter 12 idag. Efter det så jag har varit så äckligt trött så jag skulle säkert kunna sova i några timmar till, men man ska ju kunna sova inatt å....
 
Nä, nu ska jag invänta en svettig karl och sen tänkte jag göra kycklinggryta ikväll. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela