Myntinkast

Publicerad 2013-08-12 15:35:30 i Bebis, Graviditeten, Vardagen,

Hej!
Dagarna går och idag är det drygt 1,5 vecka kvar till BF. Jag hoppas dock varje dag, varje minut och varje sekund på att något ska hända. Ge mig NÅGON hint på att det är på G liksom!?? 
 
Imorgonbitti har vi åter igen tid på förlossningen i Hudik. Förhoppningsvis blir det sista gången innan bebis vill ut men det kan ju mycket väl bli så att det blir ett besök nästa vecka också. Bebben verkar ju trivas alldeles för bra för att vilja komma ut till oss....
 
Nätterna är fortfarande jobbiga. Jag springer upp och ner till toaletten och hinner knappt somna om innan det är dags igen. Klockan 2 inatt var jag tvungen att springa ner och kräkas och efteråt blev jag så hungrig så jag var tvungen att sätta mig i köket och äta en banan. Blir det fler barn i framtiden kan väl inte graviditeten bli så usel som den varit denna gång!?? Haha.
 
Aja, här hemma tycker vi i alla fall att magen sjunkit en bra bit men jag tror fortfarande inte att h*n fixerat sig. Kanske gör h*n det vid förlossningen, vad vet jag? Har i alla fall fått en väldigt rolig form på naveln de senaste dagarna. Ett myntinkast liksom ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela