Dåliga värden

Publicerad 2013-08-05 15:37:46 i Graviditeten, Vardagen,

Tjo!
Inatt blev det inte många timmars sömn och sen ringde klockan halv 7 imorse. Vi masade oss upp, jag skjutsade Jon till jobbet, en snabbis till mamma för att trycka i mig två knäckemackor och sedan iväg till barnmorskan. Hade hoppats på bra värden idag men dom hade bara blivit sämre, vilket gjorde att besöket som brukar ta ungefär en kvart tog 45 minuter idag istället. Fick lämna två stora rör med blod som sedan skickades iväg till förlossningen i Hudiksvall och nu har jag precis blivit uppringd av Hudik och där ville dom såklart ha in mig på onsdag igen. Orkar inte....kan bebisen inte bara komma ut istället!!???
 
Nu har jag precis sovit i några timmar och väntar på att Jon ska sluta. Är trött som en apa så helst vill jag bara hem och sova....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela