Våran helg

Publicerad 2013-04-29 14:06:40 i Mat och bak, Vardagen,

Hej igen måndag!
I fredags hade vi tacomys när vi kom hem på kvällen och sedan blev det bara film innan läggdags. Lördagskvällen spenderades på Borrgården där Marie hade boksläpparfest för hennes första bok. Det bjöds på en massa mat och dryck och med oss hem fick vi även boken som ska bli spännande att läsa :)
 
Igår kom mamma och Stefan över på middag och det blev grillat och hasselbackspotatis, med pannacotta till efterrätt. MUMS! På kvällen blev det som vanligt tv innan vi sa "tack för helgen" till varandra och somnade. 
 
Imorse tog jag tummen ur röven och ställde klockan på 8.00 för att pallra mig upp och ringa till barnmorskan. Fick en tid på torsdag och det ska bli sååååå spännande att lyssna på hjärtljuden för första gången :) Kanske man även får lite tips mot kräkningarna förhoppningsvis...
 
Ha en finan dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela