Påsken

Publicerad 2013-04-03 11:12:23 i Mat och bak, Vardagen,

Hej och hå!
Då var påsken förbi och allt börjar gå tillbaka till det vanliga igen. Detta är andra året jag fått fira påsk med min Jon och vi har haft det supermysigt. På långfredagen blev vi bjudna hem till mamma på påskmiddag och förutom detta blev det även goooda efterrätter. På lördagen hade vi åter igen turen att bli bjudna på mat, först på morgonen hos Jons föräldrar där vi fick våfflor och sedan på kvällen hos hans syster där vi blev bjudna på lax. I söndags tog vi det bara lugnt och i måndags likaså. 
 
Igår började Jon att jobba igen efter en långhelg och jag åkte med in till mamma på morgonen för att övningsköra litegrann. Idag är jag dock hemma och har inga planer alls för dagen. Caaaarpe dieemmmm...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela