Massa gott

Publicerad 2013-04-13 11:07:33 i Mat och bak, Vardagen,

Halloj!
Igår hade mamma köpt tårta för att fira att jag klarat körkortet, mums! :) Tog även en fika på Finess med Nathalie, Sanna och Nathalies brorsbarn en sväng på dagen. När Jon slutade blev det till att handla och sedan åka hem.
 
På kvällen tog jag för första gången Jons bil alldeles själv in till Ljusdal för att äta middag med Josefinorna på Kick Saloon. Var som vanligt väldigt gott och även Tove kunde kika förbi en sväng efter att hon slutat jobba :)
 
Nu till det tråkiga - jag har lyckats tappa bort min förlovningsring. ÄR DETTA ENS MÖJLIGT? Det känns som att den ligger någonstans på postplan men förhoppningsvis hittar jag den här hemma eller i bilen trots att vi redan letat som dårar. Får väl ringa Kick Saloon sen också och höra om dom kan ha hittat en ring men det känns ju inte allt för troligt. Så jäkla klantigt gjort är det i alla fall....
 
Idag blir det nog en sväng till Ljusdal för att handla lite och kolla om jag mot all förmodan skulle lyckas hitta ringen utomhus...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela