Lunchat

Publicerad 2013-04-05 14:53:22 i Mat och bak, Vardagen,

Hej hopp!
Igår följde jag med mamma och Fredrik till Hudik. Där hämtade jag ut en gratis body från KappAhl och det fick bli en söt Newbie. Annars kikade vi bara runt i en massa affärer fram till Malle slutade och sen följde hon och Isabelle med hem till Ljusdal.
 
Idag har jag varit ute med Jon och lunchat och vi testade Nala's café. Lite varmare mat hade inte skadat men det var gott ändå, och framför allt det vegitariska tyckte jag :) Efteråt gick vi till Coop en sväng innan jag pussade honom hejdå och gick upp till mamma igen. Har varit ute en sväng och övningskört men nu sitter jag här ensam eftersom mamma åkt på jobbet och Malle o Isabelle tagit bussen hem till Hudik.
 
Ikväll blir det bara fredagsmys och i helgen kanske jag får snosa lite bebis :)
 

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela