Kick saloon

Publicerad 2013-04-11 16:11:48 i Vardagen,

Hej hopp!
Glädjen från igår sitter fortfarande i och imorgon ska jag få köra bil alldeles ensam för första gången! Eller ja, jag körde ju faktiskt trafikskolebilen en liten bit själv igår också men det räknas ju inte. Jag har dock inte kört Jons bil mer än två-tre gånger och det var precis i början när jag lärde mig köra så vi får se hur det går imorgon ;)
 
Nu har jag precis ringt och bokat bord på Kick Saloon imorgon. Jag, Tove, Josefine och Josefine tänkte gå dit och käka och förhoppningsvis mår jag bra så jag slipper må illa när jag äter, eller ännu värre, springa iväg och kräkas när vi är där, haha. Men det ska nog gå bra :)
 
Igår hade jag en livlig bebis i magen och h*n har vaknat till nu på eftermiddagen också. Blir alltid lika paff när en oväntad knuff kommer, myspys :)
 
För övrigt har vi inga planer i helgen som det ser ut. Det blir nog luuuugnt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela