Heeeelgen

Publicerad 2013-04-22 16:35:33 i Mat och bak, Vardagen,

Halloj!
I fredags hade jag och Jon bara fredagsmys. Vi började kolla på en ny serie som vi sedan kollat på hela helgen och som vi båda tycker är bra, och det är ju inte varje dag det sker ;) I lördags sov jag läääänge och sedan tog vi det bara lugnt fram till eftermiddagen då vi åkte in till Delsbo och käkade en varsin grillbiff till middag. Efter det åkte vi hemåt igen men eftersom jag var så uttråkad och klockan inte alls var mycket tog vi bilen in till Ljusdal för att hälsa på mamma, Stefan, Malle och Bellis. Jon tog några öl med Stefan innan vi for hemåt igen och då väntade sängen ganska direkt...
 
Igår åkte vi till Jons föräldrar och fikade en sväng innan det blev fotboll och serie resten av kvällen. Just nu väntar jag på att älskpälsk ska komma hem från Sundsvall så blir det lite fiskgratäng till middag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela